Van links naar rechts : Debby De Hondt, Bruno Taelemans, Inge Vande Gucht, Jeroen Brioen, Greet Verhest

Wat is de ouderraad?

De ouderraad is een groep enthousiaste ouders met pit die zich vrijwillig inzetten voor de school.
Die inzet gebeurt op verschillende vlakken:
• activiteiten organiseren ten voordele van de kinderen;
• overleg over wat in en rond de school gebeurt of gepland staat, over wat bij ouders leeft en communicatie hierover met de school;
• meewerken bij activiteiten georganiseerd door de school.

Wat doet de ouderraad concreet?

De ouderraad organiseert en helpt mee aan activiteiten zoals het schoolrestaurant, een winterevent, ouderraadquiz…

En jij?

We roepen je graag op om je mee in te zetten!
Wil je mee denken, overleggen, organiseren? Laat het ons weten en we nodigen je graag uit op de volgende vergadering.
Is vergaderen echt niet jouw ding, maar wil je ons wel ondersteunen met praktische hulp? Bezorg ons je contactgegevens als helpende hand. We nemen je op in een groep waarin we regelmatig praktische hulpvragen stellen. Je bekijkt waar je kan op ingaan. Kan je het hek van de schoolstraat ’s morgens rond 8u10 of 8u40 of ’s avonds rond 15u10 of 15u40 zetten of weghalen, laat het ons weten.

ouderraad.virgodeheide@gmail.com
Facebookpagina